de.konyvtar gothardiskola.hu

Gothard Jenő Általános Iskola Könyvtára

Gothard Jenő Általános Iskola Könyvtára. Für Lehrer und Eltern. Internationaler Buchgeschenktag - Buchrettung. Auch unsere Schulbibliothek hat sich an dem Landesaufruf angeschlossen, so haben wir an diesem Tag mehrere Programme verwirklicht. Am 12 Februar konnten unsere Leser das Internetspiel Namens Buchrettung kennen lernen. Dieses Programm haben die Erfinder des Spiels Renáta Márczi und Eszter Takács gehalten. Das Ziel des Spiels ist die Rettung der Bücher vor Vergessenheit und Langeweile. Nach der In.

OVERVIEW

This website de.konyvtar.gothardiskola.hu presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have probed sixteen pages inside the web site de.konyvtar.gothardiskola.hu and found twenty-six websites linking to de.konyvtar.gothardiskola.hu. There are one social networking accounts belong to de.konyvtar.gothardiskola.hu.

DE.KONYVTAR.GOTHARDISKOLA.HU RANKINGS

This website de.konyvtar.gothardiskola.hu is seeing a variation amounts of traffic all over the year.
Traffic for de.konyvtar.gothardiskola.hu

Traffic ranking (by month) for de.konyvtar.gothardiskola.hu

Traffic ranking by day of the week for de.konyvtar.gothardiskola.hu

Gothard Jenő Általános Iskola Könyvtára

Elérkezett a tanévzáró ünnepély ideje, és egyben a nyári vakáció kezdete. Mindenképpen fontos a pihenés, a nyári élmények valódi feltöltődést jelentenek mindannyiunk számára. Az olvasást, könyveket szerető gyerekeknek egy újabb olvasmány kikapcsolódást jelent. év legjobb gyerekkönyveinek járó díjakat Budapesten adták át. A Móra Kiadó csoportos pályázatot írt ki 8-10 éves gyerekeknek.

Gothard Jenő Általános Iskola Könyvtára

Author-Reader meeting and self-knowledge training with Edit Sohonyai.

WHAT DOES DE.KONYVTAR.GOTHARDISKOLA.HU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of de.konyvtar.gothardiskola.hu Mobile Screenshot of de.konyvtar.gothardiskola.hu Tablet Screenshot of de.konyvtar.gothardiskola.hu

DE.KONYVTAR.GOTHARDISKOLA.HU HOST

I found that a single page on de.konyvtar.gothardiskola.hu took one thousand one hundred and sixty-four milliseconds to stream. We could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider de.konyvtar.gothardiskola.hu not secure.
195.199.23.137

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that de.konyvtar.gothardiskola.hu is using the Apache/2.4.6 (Linux/SUSE) server.

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Auch unsere Schulbibliothek hat sich an dem Landesaufruf angeschlossen, so haben wir an diesem Tag mehrere Programme verwirklicht." Our analyzers viewed that the web site also said " Am 12 Februar konnten unsere Leser das Internetspiel Namens Buchrettung kennen lernen." The Website also said " Dieses Programm haben die Erfinder des Spiels Renáta Márczi und Eszter Takács gehalten. Das Ziel des Spiels ist die Rettung der Bücher vor Vergessenheit und Langeweile."

VIEW SUBSEQUENT BUSINESSES

Ady Endre Gimi DÖK

Tegyünk együtt iskolánk diákjaiért! A honlap azért jött létre, hogy megkönnyítse a Ráckevei Ady Endre Gimnázium diákjai közötti információ cserét. A honlapra igyekszünk minden, a diákokat érintő, dokumentumot, felhívást, hírt és programot feltölteni. A honlapon keresztül üzenhetsz és kérdezhetsz is.

Einhell Outlet

Einhell akkus fúrók és csavarozók.

Gothard Jenő Általános Iskola Könyvtára

Author-Reader meeting and self-knowledge training with Edit Sohonyai.

Van remény Semmi komoly. Csupán egy-egy mosolygó sóhajtás.

Jöjjön akkor most az ígért temetősztori! Hogy a nagyapám szepezdi sírját az eltelt hatvan év eléggé megviselte, a környéken népszerű építőanyagból, a közelben fejtett vöröskőből készített sírperem az előlappal együtt megsüllyedt, a táblára vésett feliratról a festék lekopott, tulajdonképpen olvashatatlan. A családunk idén nyáron is egy hetet töltött S.